Riepas, kas skaļi dūc vai skan var sabojāt citādi mierīgu braucienu. Riepu radītais troksnis var būt tik traucējošs, ka tas nomāc sarunas, mūziku un tālruņa zvanus.
Jaunais Suzuki Swift pēc pārveidošanas bija izcils dizaina un tehnisko parametru ziņā. Atklāti sakot, mēs paši negaidījām tādu uzmanību detaļām no šķietami parasta krosovera, taču tieši šo darbu veica japāņu dizaineri un dizaineri, kuri nolēma pārsteigt fanus un žurnālistus ar savu ideju.
Ražotājs Nissan uzsāk jaunu projektu Krievijā, otrās paaudzes Nissan Qashqai, kura iepriekšējā un pamata versija ir pārdošanā kopš 2007. gada. Par segmenta dibinātāja pircējiem jau kļuvuši vairāk nekā 2 000 000 pircēju, tostarp aptuveni 200 000 Krievijā. Jaunuma galvenā priekšrocība ir moderno tehnoloģiju,
Labs, kopumā kompakts krosovers Suzuki Ignis saņēma atjauninājumu Eiropas reģionā. Lielākoties jauninājums ienesa kosmētiskas izmaiņas eksterjerā un interjerā, lai gan klāstam tika pievienots pieticīgs benzīna dzinējs. Tālāk mēs detalizēti runāsim par šo atjauninājumu.
Suzuki Alto, kas ražots gandrīz trīsdesmit gadus, pāriet uz devīto paaudzi. Pēdējā paaudzes maiņa modelim notika tālajā 2014. gadā, kas pēc mūsdienu autobūves standartiem ir vienkārši neiedomājama. Protams, japāņi ir sagatavojuši visaptverošu sava vecīša atjauninājumu, kas tagad pilnībā atbilst mūsdienu tirgus prasībām.
Negaidītas ziņas pie mums atnāca no Eiropas, kur mazo un bezjēdzīgo apvidus auto Suzuki Jimny iecerējuši pārvērst par pilnvērtīgu furgonu. Nē, protams, diez vai iecerētais mikroautobuss izaugs līdz labākajiem komerctransporta pārstāvjiem, taču japāņi noteikti grasās ieņemt savu daļu Eiropas tirgū.
Vēl viens kompaktais krosovers no Suzuki šogad pāriet uz hibrīda sliedēm. Šis ir Suzuki S-Cross, kas dažos tirgos pazīstams arī kā Suzuki SX4. Šobrīd tiek pārdota trešā automašīnas paaudze, kas tiek ražota kopš 2018. gada.
Visādā ziņā pieticīgais krosovers Suzuki Vitara, kas tiek ražots kopš 1988. gada, saņēma labu dzinēju līnijas atjauninājumu. Tajā pašā laikā pašreizējā SUV paaudze tiek ražota kopš tālā 2014. gada, un tāpēc modeļa dzinēji vienkārši atpaliek no mūsdienu standartiem un autobraucēju lielajām cerībām.
Suzuki Swift Sport negaidīti ieguva hibrīda versiju ikvienam. Turklāt modelis joprojām nav nobriedis līdz pilnvērtīgam plug-in hibrīdam, dodot priekšroku pieticīgam bufera akumulatoram un 48 voltu startera ģeneratoram kā benzīna dzinēja palīgam. Tomēr pat ar šādiem jauninājumiem pietiek, lai rosinātu patērētāju interesi.